31 augustus 2008

Hoe het was bij DOK op 30 augustus

DOK Cookware Den Haag

Net als de vorige keren was het gisteren weer erg leuk bij kookwinkel DOK in Den Haag. Wederom verdwenen al mijn baksels als sneeuw voor de zon, heb ik leuke gesprekken gevoerd, veel complimenten gekregen en vaste lezers van mijn blog ontmoet (leuk dat jullie er waren!). Ook kreeg ik weer een paar keer de vraag of ik cursus geef. Nee, helaas zover is het nog niet. Ik heb er thuis te weinig ruimte voor en heb maar 1 oven. Maar wat niet is kan altijd nog komen, je weet maar nooit, het blijft in mijn gedachten. Hoewel …. en dat zeg ik ook altijd tegen de mensen “de taarten, cakes en koekjes die ik bak zijn echt niet moeilijk om te maken, als je de recepten goed volgt kan iedereen dit lekkers op tafel zetten”.

Ook weer alle lof voor de medewerkers van DOK, ze helpen me met van alles, ook met de afwas :-). Ik krijg met regelmaat koffie, thee of vers geperst appelsap (echt heel lekker!) aangeboden en als ik schalen voor mijn baksels, een zeef, een zesteur of wat dan ook nodig heb is dat in een mum van tijd geregeld.

Ik kijk alweer uit naar de volgende keer: zaterdag 25 oktober. Het thema is dan “appeltaarten”.

Gisteren waren de volgende taarten/cakes te proeven. Alle recepten kunnen (zonder 'poespas') via een aparte pagina geprint worden.
Eet smakelijk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was inderdaad gezellig. Het rook zo heerlijk in die winkel. Knap van je Arden dat je dat voor elkaar krijgt en tussen het bakken door nog tijd hebt voor een babbeltje! Ik ga die fruittaart van de week proberen in mijn nieuwe vorm. Tot de volgende keer.

Anoniem zei

Jammer dat Den Haag zo ver weg is voor mij. Nu snap ik ook waarom je in augsutus zoveel lekkers hebt gebakken, om te oefenen natuurlijk. En het ziet er allemaal even lekker uit.
Yvette

Anoniem zei

Hallo Arden,

jammer dat ik het gemistheb maar toevallig wilde ik dit weekend je bramenkaneeltaart uitproberen en dat was een groot succes. Het formaat is ook perfect want nu kunnen we hem schaamteloos opeten :)

Marjoke